فعال سازی ضمیر ناخودآگاه

در واقع ضمیر خودآگاه مثل ناخدا بر عرشه کشتی وجود ایستاده و فرمان می دهد و مدیریت می کند و ضمیر ناخودآگاه در بخش تحتانی و زیرین کشتی قسمت موتور خانه و قوای محرکه عامل جلو راندن و پیشرفت کشتی است بشدت مشغول فعالتی است.

فعالسازی ضمیر ناخودآگاه با کمی تمرین و ممارست کاملا ممکن است. در حالی که بسیاری کتاب ها، مطالعات و تحقیقات در مورد ضمیر ناخودآگاه ما انجام شده است، دانشمندان هنوز به طور کامل برخی از عملکرد های آن و چگونگی گسترش و افزایش قدرت بالقوه پنهان ذهن ما به طور وسیع را کاملا درک نکرده اند.

تایید مثبت

تایید غالبا یک روش دست کم گرفته شده است که اکثر مردم به عملکردش معتقد نیستند. در حقیقت تایید شبیه به یک نطق تهیجی است که ورزشکاران برای تقویت انگیزه و کمک به بهتر شدن تمرکزشان و فعال سازی ضمیر ناخودآگاه برای رسیدن به دلخواهشان از آن استفاده می کنند.

به عنوان مثال به بسکتبال توجه کنید. می بینید که بازیکنان دور یک حلقه جمع شده اند. آنها شعاری را فریاد می زنند تا روحیه و انگیزه بردن بازی را به همدیگر دهند. این به عنوان یک نطق تهیجی است و تایید اثری مشابه به آن دارد.

دکتر جان دیماترینی ، کیهان شناس مشهور و همچنین نویسنده پرفروش، اظهار داشت: “من یک نابغه هستم و دانایی ام را به کار میگیرم “در طول زندگی خود به نتایج شگفت انگیزی دست یافت و موفقیتهای برجسته ای در زندگی او به دست آورد.

تمرین تایید آسان است. فقط باید هر روز به طور منظم و درون سر خود کلماتی را بگویید. مشکل اکثر مردم این است که به اندازه ی کافی ثابت قدم نیستند. آنها ممکن است تایید را یک یا دو روز تمرین کنند. با این حال پس از چند روز که مشغول کارهای روزمره می شوند آن را فراموش می کنند.

شما می توانید به آنچه که در زندگی می خواهید برسید در صورتی که بدانید چگونه برنامه ضمیر ناخودآگاهتان را راه اندازی و فعال کنید. هرکس می تواند سلامت ، خوشحال، ثروتمند و موفق باشد اگر از ضمیر ناخودآگاه خود به خوبی بهره مند شود.

منبع:

https://briefbook.ir/%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b6%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%a2%da%af%d8%a7%d9%87/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد