هوش ت�%

درست در همین لحظه هوش تجاری BI دست به کار شده و از طریق تکنیک های مختلف مانند داشبورد مدیریتی، دسترسی سریع به داده های بیرونی و داخلی، جمع آوری داده، تحلیل داده، ذخیره سازی داده، پردازش داده و… که توسط کارشناسان هوش تجاری انجام می شود مشکلات تجارتی شما را حل می کند!

البته هوش تجاری به شما نمی گوید که برای سود دهی بیشتر دست به چه کارهایی بزنید بلکه به شما نشان می دهد که وضعیت کسب و کار شما در گذشته و حال چگونه بوده است.

صرفه جویی در منابع انسانی

همانطور که مشاهده کردید نیاز به جمع آوری اطلاعات و تجزیه تحلیل آنها از مهمترین دغدغه های کسب و کارهای نوین می باشد. علاوه بر این گسترش و پیچیدگی روز افزون این داده ها نیازمند حضور افراد متخصص این حوزه یعنی متخصصین هوش تجاری می باشد.

نتیجه گیری

هوش تجاری یک مفهوم مدیریتی در دنیای مدرن می باشد که شامل مجموعه ای از برنامه ها و تکنولوژی ها بوده که در راستای جمع آوری اطلاعات، تحلیل اطلاعات و دسترسی به انبار داده ها را فراهم می کند.

یک شخص متخصص در این حوزه می تواند با استفاده از ابزارهای مختلف رویکردهای مناسبی در جهت ارتقای همه جانبه شرکت به مدیر یا مدیران آن مجموعه ارائه نماید. بنابراین در بازار رقابتی امروز دانستن مفهوم هوش تجاری و پیاده سازی صحیح آن نه تنها باعث پیشرفت بلکه در بعضی موارد باعث ثبات و دوام آن کسب و کار نیز می شود.

منبع:

https://briefbook.ir/%d9%87%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد