اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ زمان می‌برد و باید شفاف و صادقانه باشد. اینفلوئنسر درباره خوبی و بدی کالاهایتان صحبت خواهد کرد. اما آنها این کار را به روشی انجام می‌دهند که بسیار قابل‌اعتمادتر و مفیدتر از هر تبلیغی باشد.

زمانی‌که کار به‌درستی انجام شد، اینفلوئنسر مارکتینگ تقویت‌کننده خواهد بود: این نوع بازاریابی توانایی دسترسی، اعتبار و هنر فروشندگی جامعه اینفلوئنسرها را به‌کار می‌گیرد تا از کالای شما در برابر مشتری حمایت کند و نتیجه آن آگاهی، بهبود ادراک و اقدام به خرید توسط مشتری خواهد بود.

اینفلوئنسر معتبری به‌عنوان سفیر خود بیابید

اینفلوئنسری که انتخاب می‌کنید، درباره شرکت شما سخن خواهد گفت و سفیر برندتان خواهد بود. بنابراین قبل از اینکه کار را با فردی آغاز کنید، از خود بپرسید: «آیا این فرد بهترین فرد برای معرفی شرکت من است؟»

قبل از شروع کار باید تحقیق دقیقی درباره اینفلوئنسر انجام دهید. برخی ایده‌های تحقیقی قبل از شروع کار با اینفلوئنسر بالقوه به شرح زیر است:

الف) همه پروفایل‌های رسانه اجتماعی وی را مشاهده کنید.

ب) مطمئن شوید که آنها درباره موضوعاتی بحث نمی‌کنند که به ارزش محصولات یا خدمات شما صدمه وارد کند.

ج) مطمئن شوید که آنها مؤدب هستند، مطالب را فصیح بیان می‌کنند و مطالبی را می‌نویسند که به‌خوبی درباره آنها تحقیق کرده‌اند.

سعی کنید که انتخاب خود را به تعداد فالورهای اینفلوئنسر بالقوه منوط نکنید. اینفلوئنسرهای کوچک را نیز بررسی کنید. آنها به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای پرداخت هزینه زیادی برای یک اینفلوئنسر، فعالیت طولانی‌تر را به انجام برسانید و یا به شما این شانس را می‌دهند که تعدادی اینفلوئنسر را هم‌زمان به‌کار ببرید.

اینفلوئنسرتان باید با پیام‌های برندتان سازگار و منطبق باشد، مخاطبان اختصاصی داشته باشد و قادر باشد با شما سریع و اجمالی ارتباط برقرار کند. درنظر داشته باشید که یک ساختار تبلیغاتی با نام دهان‌پرکن مشهور برای توصیه به خرید محصولات خود ایجاد نکنید.

به‌جای بیان مطالب درباره منافعی که مخاطب‌تان از خرید کالا یا استفاده از خدمات شما به‌دست می‌آورد، مطمئن شوید که اینفلوئنسرتان برای اینکه محصول‌تان را به خریداران روشن و مناسب نشان دهد، مطالب دست‌اولی ارائه می‌کند.

منبع:

https://briefbook.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%d9%84%d9%88%d8%a6%d9%86%d8%b3%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد